coret2 kite

Monday, January 31, 2011

Friendship Never E.N.D

Salam dan Olla kpd semua,,
Hah,,ni lah sahabat2 aku yang bakal pindah..doaku akn sering mengiringi
perjuanganmu wahai sahabat..semoga engkau berjaye dunia & akhirat
hah..hari ni aku nk ceritakan tentang PERSAHABATAN..ape itu persahabatan??Persahabatan itu satu rantaian yang dibina di antara kawan-kawan..hurmm..tpi kt sini aku nk ceritakan persahabatan,pertemuan dan perpisahan..cehhh,,,hahaha...ok pasal persahabatan dahulu..setiap orang di dunia ini memang perlukan seorang sahabat...tidak kire kaum,bangsa dan agame..sahabat lah tempat kite mengadu,,luahan hati(kadang2 lebih dri jejak kasih..hehehe)..tpi sahabat juga membawa pengaruh ade yang positif dan ade yang negatik(so...pandai2 lah memilih kawan tu ye..)hurmm..citer pasal pertemuan...first time aku jumpe sahabat aku mase masuk skola la..hehehe..mase skola rendah tuh mmg la x tahu erti ape..maklumlah masih budak2 lagi..tpi sejak masuk skolah menengah ni..aku rasekan pertemuan ngan sahabat2 aku ni..mcm sekejap saje..mula tahun 2008 aku masuk sekolah menengah then smpai 2011 je kami akn berpisah(7.2.2011)...diorg ade haluan masing2 tuk mencapai cite2 diorg..hurmmm,,,selame seminggu aku rase makan x selera..tidur x lena..mengingatkan kawan2 aku yang nak pindah...so selama seminggu tu jugak aku rase kesunyian..sob3..aku x brape bergaul ngan diorg sangat..sebab aku rase sedih sangat bile diorg nk pindah neyh..(ye la kwn dari Form 1-sampai Form 3 je..msti la rase shock tibe2 nk hilang kawan neyh..)hurmm,,,aku rase kawan2 aku ni la yang banyak membantu aku..menghilangkan rase sunyi...hurmm,,,ape boleh bwat..dh ditakdirkan kite untuk berpisah..mungkin laen mase kite akn bertemu lagi..Hah!..nnti aku sambung cerita pasal pengalaman manis dan pahit aku bersame kawan2 aku..k la sampai di sini je..hah!ingat JAGA PERSAHABATAN YANG ANDA BINA JANGAN BIARKANNYE TERPUTUS DGN BEGITU SAHAJE..hehehe...so last untuk hari ni..FRIENDSHIP NEVER E.N.D ^^


::mR.pANdA::

1 comment: